2009/12/23

Dan före dopparedan!

Idag är det mycket som ska rustas och stås i:
Sista paketinslagningen, pepparkaksbak (har inte hunnit baka helgens deg än), ischoklads"bakning", dammsugning och småfixande..

Dessutom sitter jag med hårfärg i just nu som snart ska sköljas ur..
Hoppas verkligen det blir bra eftersom jag färgar själv utan hjälp den här gången!

Förutom ovanstående moment denna dag har jag även planerat in lite gitarrspelning, läsning och tända-ljus-mys. Tända-ljus-myset får nog bli hos mammafamiljen framför en bra film med två små kattpojkar i knät.

Kommer ta med mig lite garn och virknålar dit för jag ska försöka knåpa ihop några fler virkade tomtar.

Just ja, bild på tomtarna skulle jag också lägga upp..
Det får bli i lite senare idag för nu ska hårfärgen ur!

Önska mig lycka till nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar