2010/10/06


Så här känns rättsvetenskapskursen vi börjat på nu - alldeles för många olika begrepp, intryck och delar att lära sig och förstå. Jag hoppas att det kommer bli bättre, läraren har lovat lugnare tempo till nästa vecka men ändå!? Just nu känns allting övermäktigt och jag har inte förstått alla direktiv för hur vi får anteckna i boken, om vi ska köpa lagkompendium eller vad det är som ska hända!

Jag är kort sagt förvirrad. Dessutom missade jag två föreläsningar när jag var hemma i Dalarna men jag tror jag kommit ikapp lite iallafall. Snälla Emelie skickade sina anteckningar till mig så jag kunde plugga in det jag missat.

Nu ska jag sätta mig och läsa lite rättsfall innan det blir sängen. Jag är egentligen dödstrött men några sidor ska jag allt orka med!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar