2012/03/08

Stela höfter och uppdatering

Här kommer återigen en liten uppdatering! Nu i ganska rätt ordning åtminstone...
Tog långhelg och satte mig på bussen till Mora. Effektiv pluggtid må jag säga!

Jag tycker verkligen om när himlen har flera olika färger som här, på väg till mamma.

Övernattade i sommarstugan med pappa och syster. Mycket elda, spela kort och äta godis.

Fiskade lite, ingen stor fångst men tre timmar i strålande sol vilket resulterade i några fräknar! 

Tillbaka i Östersund igen och inne på socka nummer två, som är färdig nu. Alltså har jag lyckats sticka ett helt par raggsockor själv!

En suddig men god köttgryta. Vuxenpoäng till mig eftersom jag till och med använde mig av en buljongtärning i maten.

Body balance x2 är den träning som blivit av den här veckan. Började på combaten idag men fick avbryta efter en halvtimme för höfterna gjorde för ont. Har spenderat lång tid ikväll på att sträcka ut höftböjaren och stretcha i ljumskarna och insida lår. Känns som att ett besök hos en naprapat eller något liknande vore på sin plats så att jag kan börja träna riktigt igen utan att få ont så fort vi kommer till benträning. Jag har ingen kraft i benen när jag gör böjövningar och det känns som knivar in i höfterna, men löpningen går toppen.

Jaja, nu blir det vila i kroppen resten av kvällen och sen sova tidigt, det tar på att vara som en stel gammal tant. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar