2012/08/01

01.08.12 och framtiden



Har inte blivit så mycket bloggande på sista tiden. Jag lämnade datorn hemma och åkte på semester en vecka och sen har jag jobbat som en galning en vecka. Men Instagrammat har jag hunnit iallafall för er som följer mig där! Ovan är ett hopplock av de senaste veckorna: träning i skogen, Dansbandsveckan, Storsjöyran, åskoväder och annat mys...

Just idag är jag ledig och har suttit på Törners på långfika. Snart ska jag packa ner lite mer saker här i lägenheten för på torsdag nästa vecka bär det av mot Dalarna igen för en veckas förberedelser innan 4 månaders praktik på en annan kontinent! :) Jag kommer nämligen vakna till sol, rensa kroppen med massa vegetarisk mat, se motsatsen till det svenska välfärdssamhället, skratta och gråta och träffa hundratals nya spännande personer och förhoppningsvis nya vänner. I Indien!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar