2010/04/28

Hyperenergetic + revolting!


Dan före dan som man brukar säga, imorgon är det första riktiga salstentan och jag har pluggat som en dåre...
...inte idag dock! Jag får ont i magen bara jag tänker på att plugga mer och känner jag mig själv rätt så innebär mer pluggande ännu mer förvirring. Knoppen säger stopp - huvudet är fullt!
För att inte göra absolut ingenting idag (och möjligtvis undvika det faktum att jag måste ner i tvättstugan och stryka..) tog jag mig en halvtimmes promenad till Storsjöbadet där jag och Maja tillryggalade 1 km. Otroligt skönt att få köra genom kroppen, jag som älskar att simma!
Spenderat halva dagen i affärer också för att glömma plugget lite..
Köpte lite sommarkläder och skapargnistan skymtade fram lite. Blir nog att ta fram symaskinen snart och fixa lite sommarklänningar!
Man kan säga att jag är "Very Happy!" att jag hittade skaparlusten igen!!
Nu blir det mathandling och sen försöka tränga undan pluggångesten till imorgon!
Ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar