2010/05/02

Lite får man tåla!

Tentan avklarad i torsdags, valborgsfirande och födelsedagskalas! Så kan man kort beskriva helgen. Åh just ja! Min kompis Frida kom hit till norr och hälsade på, det höll jag på att glömma.. Skämt åsido, jag kom faktiskt ihåg att hon hälsat på. Värre var det igår på Olearys när jag höll på att gå hem utan henne, jag som inte ens var berusad! Snacka om pinsamt när en klasskompis kom fram till mig när jag var på väg ut och sa att min kompis letade efter mig. Vilken kompis tänkte jag och fick samtidigt ett sms av henne. Jaja, man kan inte komma ihåg allt här i världen!

Lyckades även få mig en armbågssmäll över munnen så det gör lite ont att prata och le men vad gör det, det går över :) Turligt nog svullnade det inte så mycket även om det gör väldigt ont och jag har ett märke på överläppen.

Det har faktiskt tillkommit två prinsesstårtor under helgen, den ena fick Andrea i klassen och den andra satte jag på tåget till Stockholm med Frida som ska hälsa på en gemensam vän som fyllt år. I veckan måste jag in på garnbutiken och köpa vitt akrylgarn till grädden, annars blir det ju ingen riktig tårta!

Nu ska jag börja gå igenom nya kurslitteraturen och se hur mycket den lockar att läsas på en skala 1-10.. Anar att jag inte ger den alltför höga betyg!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar