2010/06/07

Malung ♥ Östersund = KÄRLEK


Nu är jag efter många timmar i bilen hemma i Malung igen för att njuta av sommaren, jobba och göra allt jag inte hinner när jag pluggar. Nu känns det ganska skönt att ha landat här i Dalarna men det gnager lite i magen för jag saknar redan Östersund och längtar otroligt mycket tills jag åker tillbaka till alla vänner och mitt Östersundhem!
En sak den här terminen lärt mig är att tiden går otroligt fort och speciellt när man har roligt och är omgiven av underbara människor!

Snart sitter jag där i skolbänken igen så jag ska ta tillvara på alla sommarens stunder och njuta så mycket jag bara kan! Och det borde ni också göra!

Ciao!
Bild från vår galet roliga lördagsnatt i Östersund, Maja, Lollo och jag. (Majas bild)

1 kommentar:

  1. hahahahha kanske roligaste efterfesten !!! hahaha :D saknar östersund sååååå mycket ! men snart är vi tillbaka ;D ;D

    SvaraRadera