2010/06/30

Megafokus just nu

Nu har jag hamnat i en period av extrem fokusering på det jag gör: jobbar jag så jobbar jag, är jag ledig ser jag till att vara ledig. Därför har det inte blivit nån bloggning på ett tag nu. Så fort jag kommer hem från jobbet svidar jag om till myskläder eller sommarkläder och bara njuter av det vackra vädret. Igår satt jag och kusinen ute i farmors trädgård och kollade på gamla fotografier i nästan fem timmar.

Idag är det jobb igen men imorgon blir det en tur till Stockholm med mamma för att bara njuta av ledigheten och vi ska shoppa och dricka kaffe på nån uteservering tills vi storknar :) Sen blir det jobb hela helgen så bäst jag ser till att njuta av ledigheten imorrn!

Tro det eller ej men jag både stickar och virkar trots värmen, en ekologisk prinsesstårta är på gång plus att jag återupptagit stickningen av raggsockor som jag påbörjade förra hösten. Jag virkar och stickar ett par varv åt gången mellan solning och läsning :)

Nu ska jag slänga i mig lite frukt och cykla ner på jobbet, tror dock inte det kommer komma så mycket kunder idag för regnet är nog på gång...

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar