2011/05/15

Minitripp till Dalarna

Jag har solat på stranden vid mina kusiners sommarstuga,
njutit av fina dagar tillsammans med mammas katt Zimba,
bott i mina nya tights,
löptränat och sprungit Vår Ruset,
blivit bjuden på hemlagad sushi av Sara och Malte!
Det är vad jag gjort under hela den här veckan, jag som bara skulle springa och plugga. Lite plugg har det blivit för jag har läst tre rapporter om självskadebeteende men det är i minsta laget och jag känner mig ganska stressad i skolan just nu. Men men, det är bara att bita i det dära äpplet och plugga järnet hela den här veckan. Eller ja, förutom onsdagkväll då jag ska springa MiunMilen på skolan och varva ner efteråt på Oscars.
Nu ska jag försöka lista ut var jag stoppat undan en hög med papper jag behöver imorrn och sen blir det nog en skål med popcorn och söndagsfilm!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar