2011/11/08

Äntligen hemma!

Det var längesen jag kollade på Äntligen Hemma må jag säga. Men det passade ju väldigt bra ikväll när jag pysslat på här hemma. Efter ett halvt misslyckat kettlebellpass där orken lös med sin frånvaro har jag städat, stickat och har en deg på jäsning. Jag blev galet sugen på valnötsbröd idag så det får det bli, det blir att vara uppe länge inatt för det är tre timmars jästid och jag var inte snabbast i stan på att sätta igång :P
Men det är det värt för brödet är galet gott och jag ska köra en långfrukost imorgon innan skolan :)

Annars är det projektet ovan som jag pysslar med på kvällarna nu. Det ska bli ett pannband, ett sånt där som ser lite ut som en turban. Jag har bloggat om det för ett tag sen, eftersom lillsyrran önskar sig ett i julklapp!

Nu blir det House, stickorna och väntan på degen!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar