2011/11/23

Flitigt värre!

Idag har varit en väldigt flitig dag för min del. Jag har:
- skrivit klart en gruppuppgift om samer i svenska städer,
- tvättat fyra tvättar
- strukit dessa fyra tvättar + en extra klädhög som sett slätare dagar,
- vattnat mina stackars blommor,
- nästan stickat klart ena yogastrumpan, jag har dessutom frångått mönstret och freestylar lite nu!
- nästan inte spelat Wordfeud = har bara skrivit ett ord på hela dagen och det var alldeles nyss!
- rensat skrotlådan i hallen, har insett att det som ligger på byrån oftast hamnar i byrån efter en viss tid av karantän. Där fanns det mesta spännande man kan hitta som kvitton med tuggummi i, gamla vykort, broschyrer om grejer som varit för lääänge sen och massa annat skrot.

Jaja, nu har jag gjort tillräcklig nytta för dagen! Resten av kvällen kommer spenderas med att sticka, läsa bloggar och kolla på Bron!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar