2011/12/18

Julen närmar sig!

Julen närmar sig med stormsteg och trots det känner jag ingen stress eller press, jag har snarare växlat ner och tar dagarna som de kommer. Just nu i helgen har dagarna spenderats med att promenera, träna, träffa vänner och titta på American Horror Story. Jag kollar själv och det är så obehagligt otäckt, det ger mig kalla kårar och jag blir smått paranoid. Tur att jag bor på 30 kvadrat och ser nästan varje liten vrå!

Jag smygstartade helgen redan i torsdags med julbord på Oscars,

efter maten blev det photoshoot inne på toan med Andrea och Kim med upphittade glassiga glajjor!


Jag har slagit in massa julklappar, vet inte hur jag ska få med allt tillsammans med ett par veckors packning på bussen på onsdag men det löser sig nog!

Just nu firar jag fjärde advent tillsammans med alla filurer i American horror story, och hoppsan nu ropar visst ett nytt gastkramande avsnitt på mig! Ha en trevlig advent allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar