2013/01/21

catch-up.


 
Är tillbaka i Östersund igen och det känns bra! Det är bara en termin kvar tills jag är utexaminerad socionom. Fram tills dess ska jag klara mig i ur och skur och många minusgrader. Min älsklingskappa sen flera år har försvunnit och jag har stora krav på efterföljaren. Det är inte det mest ultimata eftersom vinterkappor knappt finns att köpa här i stan. Som tur var hittade jag efter mycket letande en svart variant i nästan samma modell som min förra på Monki. Kanske lite dyr för en studentkassa men men. Nu kan jag vara både fin och varm på vårvinterns fester!

Förutom lite shopping har jag börjat träna på gymmet igen. Galet SKÖNT! Tänker gå ut lite lugnt i början eftersom kroppen trasslar litegrann. Men det ska nog bli ordning på det med och förhoppningsvis kommer det bli fina resultat på kondisen och styrkan!

Nu ska jag bläddra igenom den enorma tidningshögen som samlats när jag varit i Indien.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar