2009/11/29

Julbak!

Eftersom jag spenderat nästan hela veckan i Stockholm har jag inte haft tillfälle att blogga. All tid har gått åt till att umgås med goda vänner, inhandla julklappar och fika på mysiga konditorier.

Nu är jag däremot fit for fight med nya pyssligheter och igår tog jag fram sockerbagaren i mig och bakade pepparkakor med lillasyster. Ännu mer bak står på dagens schema, fler pepparkakor och ett gäng lussekatter, och ikväll är det dessutom julskyltning. Nice!

När det gäller övrigt pysslande är det raggsockor som gäller för närvarande plus att jag har en liten amigurumikanin som väntar på att få lite fler kroppsdelar.

...sen väntar en beställning på några tomtar som ska slås in för att få nya ägare till jul!

Jag har fullt upp alltså, men det är bara roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar