2009/11/16

Tråkig dag = Skön dag!



Är ledig idag och det betyder att jag sov onödigt länge, åt frukost, tog en lååång power nap och åt lunch efter klockan två. Jag har alltså rubbat mina dagliga vanor vilket betyder att jag känner mig helt mör och mosig. En rejäl promenad ute i kylan ska nog kunna ställa rätt mig igen.

De korta stunder jag varit vaken på har jag ägnat åt att fixa med mormorsrutefilten. Jag har fäst och gömt alla lösa trådar och sedan har jag virkat några rutor till. Dock skulle jag behöva dubbelt så många innan den blir någorlunda stor.

Jag har också sorterat och fixat foton från min Oceanien-resa så jag kan sätta in de i mina nya album som jag köpt. I vanliga fall brukar jag sätta in bilder i fotoalbum med fickor men den här gången blir det fotohörn, klippa och klistra som gäller!

Resan är nämligen lite speciell för mig då det var min första långresa och då vill jag såklart lyxa till det lite med fotona!

Nu ska jag nog leta mig ut i rusket och slasket och se om jag blir lite piggare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar