2010/05/28

Från koja till slott!

Idag har jag flyttat in i nya lägenheten! Jag har sprungit med påsar, väskor och kassar mellan lägenheterna, tur att det bara är ett kvarter! Om ett par timmar kommer snälla mamma med ett flyttlass från Dalarna också. Det är skönt att hon kommer med bil så det går fortare att flytta alla kartonger. Jag hade kunnat gå med de egentligen men vädergudarna är inte på min sida idag tyvärr och det har duggat hela dagen. Lägenheten är underbart mycket bättre än mitt studentrum och jag hade tur: den är faktiskt fräsch! Och mycket större, 30 kvm istället för mina förra 12 kvm. Det känns som jag flyttat till en stor herrgård och det är ren lyx! :) Nu har jag äntligen eget kök, toa och badrum och kan göra vad jag vill utan att riskera att störa någon eller bli störd!

I love it!

Som grädde på moset bor dessutom flera supertrevliga tjejer från klassen i samma hus!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar