2010/05/03

Stryka på listan-dag!

Jag har varit riktigt duktig idag! (Fult att skryta men jag är så nöjd)
Jag har tvättat massor, strukit massor, städat en hel del, storhandlat och fixat matlåda till ett par dagar framöver. PLUS: Jag har anmält mig till årets Vårrus! Det kommer bli så roligt! Jag ser verkligen fram emot det, jag och några tjejer i klassen som ska umgås, underhållas av Peter Siepen och springa allt vad vi orkar!

Från början var det tänkt att vi skulle anmäla ett lag men några tjejer hoppade av laget så vi springer individuellt istället. Lite synd att de inte ska vara med men vill man inte så vill man inte. Det är inte roligt att vara med på såna här jippon om man inte känner sig på topp.
Då får man ta nya tag nästa år istället!

I och med anmälan har jag satt press på mig själv att slå förra årets tid (min rekordtid alltså!) och det betyder träning, träning och åter träning!

Nu ska jag sova så jag orkar vara energisk och duktig imorgon också!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar