2010/07/25

Nu börjar semestern!

Idag jobbade jag sista dagen och nu väntar fem lediga härliga veckor innan skolan drar igång igen :)
Dansbandsveckan har både hunnit börja och sluta sen mitt förra inlägg och jag är helt slut i både kroppen och knoppen. 04.00 är tidigaste jag kommit i säng på hela veckan så det är väl inte mer än rätt att man är lite mör!

Imorrn bär det av till Jämtland igen, det ska bli så skönt att komma hem! Jag har hur mycket packning som helst som ska med på bussen, bäst att vara där i tid så allt får plats :P
Jag hoppas verkligen inte det kommer vara många medpassagerare för jag vill hemskt gärna ha ett eget dubbelsäte så jag kan sova.. Jag misstänker att det inte blir mycket sova av under kommande vecka heller då det är Stråket och Storsjöyran.. Men men, man lever bara en gång och kan vila i graven :P

Nu ska jag packa klart sen blir det film och sova!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar