2010/07/05

Med bena fulla med spring!

Har precis kommit hem från en springtur. Det var skönt men jobbigt efter att inte ha sprungit på ca en vecka. Plus att jag har en förkylning på gång vilket gör det ännu jobbigare. Nu tänker tänker säkert flera att: Men Oj! Man ska ju inte springa när man är förkyld!
Mitt svar är: Jo det kan man visst! Men man behöver inte pressa sig in i det yttersta utan ta det relativt lugnt/lugnare än vanligt. Jag tror att man blir snabbare frisk om man är ute och rör på sig och får frisk luft än ligger hemma i TV-soffan och tycker synd om sig själv! Men det är vad jag tror och det lever jag efter..

Imorgon är jag ledig och då vankas städning och brödbak. Tänkte prova baka valnötsbrödet hos Linneas Skafferi för det ser så otroligt gott ut!

Ska även inhandla lite färska jordgubbar och glass och ta cykeln till farmor. Hoppas bara det blir strålande väder imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar