2010/08/26

Det var på håret...

Idag är verkligen en good-hair-day! Fixade ljusa(re) slingor igår vilket tog närmare tre timmar då mitt hår inte gärna låter någon annan bestämma. Resultatet blev iallafall underbart, jag är totalnöjd! Nu känner jag mig fräsch och som mig själv igen :)

Dessvärre tyckte jag att jag borde jämna till luggen lite imorse vilket innebar en och en halv timme framför badrumsspegeln innan jag blev någorlunda nöjd. Jag borde lära mig att luggen inte behöver vara alldeles perfekt hela tiden för ju mer jag klipper och fixar desto mer ser jag som borde ändras. Nu är luggen okej även om den blev lite kortare än det var tänkt. Dock inte för kort som tur är..!

Idag står kaffe på stan på schemat och sen ska jag flytta undan möbler så det blir lättare att fixa med soffan imorgon. Leveransen är beräknad mellan 07.00-11.00 så jag får väl se till att pallra mig upp tidigt så man inte ser alldeles nyvaken ut när IKEA-gubbarna knackar på hehe

Nu blir det lite plugg och sen stan..

Ciao!

1 kommentar:

  1. åååååh hahahah :D jag vill haaa juuuu ! det är mitt mål i livet , att ha en riktigt stor rådjursprydnad i min lägenhet :D

    SvaraRadera