2010/08/02

Måste bli en morgonmänniska!


Sitter och tittar ut på det superfina vädret, luften är helt klar efter regnet som kom idag och solen skiner. Vilken himla osis att man inte har eftermiddagssol på balkongen. De värmande strålarna som min kritvita hud gärna vill njuta av ligger på balkongen fram till 12.00 ungefär, om jag har tur. Sen är det sådär lagom skönt att sitta där ute.

Jag trotsade faktiskt regnet idag och tog med mig fika, filtar och en tidning ut och fick mig några stora nypor frisk luft. Tänk att det känns så underbart att dra in kall, frisk luft!

I övrigt har jag bott i tvättstugan idag, tvättat kläder och hur mycket lakan som helst. Jag älskar rena lakan så jag har lovat mig själv att byta mycket oftare. Dessutom har jag lyxat till det med att tvätta helt nya lakan så det ska kännas extra skönt när jag väl slocknar ikväll!

Nu ska jag köra ett styrkepass här hemma innan det blir dusch och middag. Tänk så mycket man hinner göra när man är ledig?! Och jag är ledig till och med vecka 35. Det är helt UNDERBART!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar