2010/08/23

Tillbaks för skolstart!

Eller ja, vi börjar inte förrän nästa måndag. Men jag tycker det är skönt att vara tillbaka innan starten och fixa i ordning allt som måste fixas. Typ kolla vilken litteratur vi behöver och så där.
På fredag får jag även möbelleverans från IKEA. Vi svängde in på IKEA i Sundsvall på familjesemestern för att köpa soffa till mig men kartongen fick tyvärr inte plats i bilen. Så på fredag kommer alltså min soffa med tillhörande pall! Det ser jag verkligen fram emot! :)

Nu ska jag skynda mig ut på promenad innan regnet kommer, det ser iallafall ut så och det var den visan som var igår. Jag hann gå i 20 minuter innan jag fick avbryta och skynda mig hem i skyfallet.. Eller ja, det duggade väl egentligen men jag hade inte direkt vattentäta kläder på mig så jag var rätt genomvåt när jag kom innanför dörren..

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar