2011/01/12

Ledighet och modeäventyr


Min julklapp från moster, fint va?!

Idag skrev jag äntligen klart hemtentan och skickade in den. Det innebär att jag är ledig ända tills på måndag då praktikperioden börjar! Spännande men ändå lite nervöst..

Det känns lite konstigt att inte ha något skolarbete att hålla på med så jag har mest gått omkring i ett halvstressigt vakuum idag. Inte riktigt fokuserat på vad jag gjort. Mamma kom till byn så vi hälsade på moster i hantverksbutiken och då fick jag ett fint halsband som hon gjort i julklapp.. När jag kom hem därifrån gjorde jag en raid i pappas garderob och plockade fram och provade massor med skjortor och byxor från 80-90talet. Jag hittade en nästintill underbar kortärmad anorak-sak också som kommer bli perfekt när det blir varmare ute :)

Nu ska jag virka tårtor så det ryker och sedan blir det första avsnittet av Sveriges mästerkock på 4:an.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar