2011/03/04

Däckad och röstlös!

Jag är sjuk, det dånar i huvudet, river i halsen och rösten är så gott som helt borta. Fast idag är jag iallafall feberfri. Det går alltså åt rätt håll! Jag har nämligen räknat med att vara typ frisk imorgon eftersom jag känner mig nästan frisk idag.
Att jag är sjuk är dessvärre inte hela anledningen till att jag inte bloggat på hundra år. Jag har helt enkelt trängt undan bloggandet någon annanstans just nu. Jag ska försöka bättra mig men under praktiken nu kanske det inte blir så stor förändring. Men jag hoppas, jag hoppas!

Just nu sitter jag och kikar på geocaching.org, världsomspännande skattjakt. Det ska jag nog börja med :)

Nu ska jag sätta mig i en fåtölj i solen och plugga lite, det orkar jag åtminstone med nu när jag är sjuk!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar