2011/03/26

Nöjdast i stan - helt klart!

Jag är galet nöjd, verkligen sjukt glad för jag kan inte sluta titta på mina nya skor. Eller rättare sagt, mina nya cowboyboots. Jag har letat i flera år efter ett par svarta, smala, ganska höga boots men inte hittat några i human prisklass.
När jag sprang in på Myrorna häromdagen stod dem där! Precis i min storlek och för 125 spänn. Det var som om någon visste att jag skulle komma in precis just den dagen, den tiden!

Jag invigde bootsen igår på en studentfest och de satt som gjutet! Jag var garanterat en av de äldsta på stället och pensionärskänslorna låg som en skugga över mig. Men i bootsens glans överlevde jag!

Jag måste självklart lägga upp en bild men först ska jag putsa lite på dem. Tårna var lite slitna men det är ju lätt åtgärdat.

Nu ska jag tvinga med syster med pojkvän så jag får lite mat i magen. Kvällen kommer antagligen spenderas i TV-soffan med lördagsgodis och läskeblask!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar