2011/04/25

Back on track - äntligen i Östersund igen!




Kom tillbaka till Östersund igår. Skyndade mig upp i lägenheten med all packning, åt lunch med pappa och fyllde kylen och frysen. Sen däckade jag i soffan.


Idag däremot har det varit full fart. Jag har powerwalkat 45 minuter, deklarerat, gått igenom miljoner gamla papper, sorterat och slängt lika mycket papper, organiserat skåp och lådor, packat upp allt och dessutom pluggat. Jag är galet nöjd och än är inte dagen över.


Det är obeskrivligt skönt att vara hemma igen men jag känner mig nästan lite ensam. Det känns knäppt att familjen som jag haft inom max en halvtimmes avstånd är nästan 6 timmar härifrån. Plus att jag är en av få som redan avslutat praktiken och kommit till Östersund. Jag vet att det kommer trilla in fler och fler till stan närmare helgen och det kommer bli jätteroligt!


Nu ska jag fixa lite mat och sedan plocka lite mer i alla grejer för att slutligen däcka framför TVn igen.


Och förresten - solen har varit framme idag och jag har fått lite färg på armarna! Det ni!


Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar