2011/04/29

29 april 2011

Sitter och väntar på att Criminal Minds ska börja och jag kan njuta av lite fläderdricka och naturgodis. Har spenderat nästan två timmar på gymmet idag. Svängt de lurviga på BodyJam och tagit en långpromenad på löpbandet för att försöka mildra träningsvärken från igår. Jag tror att det blev i alla fall lite bättre så jag känner mig som en stel 75-åring istället för en reumatisk 95-åring.

Jag har känt mig lite deppig eftersom jag alltid får träningsvärk men jag har ju insett att ju bättre form jag är desto mer kämpar jag på passen. Jag kan alltså inte köra lagom tempo utan det är helt slutkörd som gäller.

Imorgon struntar jag i gymmet och tar nog en långpromenad längs vattnet istället och njuter av det förhoppningsvis vackra vädret!

Nu är det dags att krypa ner i soffan för nu börjar det!

Ciao ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar