2011/04/30

Valborgsstädande



Här är min hall. Liten men ganska rymlig ändå.



Skohyllan är en smal Billy-hylla från IKEA. Här ställer jag mina favoritskor.




Den här galgen är så fin så den får hänga framme. Den har jag hittat hemma hos pappa.




Den här multikroken är nog världens smartaste uppfinning för minismå hallar. Den hittade jag på Hamngatan 12 i Östersund.

Medan andra har förberett firandet av Valborg idag har jag ägnat dagen åt städning. Jag har städat köket, badrummet och hallen. Hallen har jag tagit riktigt tag i och städat och fixat och putsat skor. Jag har möblerat om skorna i omgångar och tillslut valt mina favoriter att stå framme. Resten ligger inslängda i garderoben bredvid.

Ikväll vet jag inte vad som händer, jag kanske tar en promenad ner till brasan men det visar sig. Jag har inga planer än i alla fall. Vad ska ni göra?


Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar