2011/09/09

Detox





Jag har inte skrivit det i ett inlägg än men i måndags påbörjade jag en holistisk detox på 21 dagar. Det innebär på det stora hela att plocka bort socker, gluten, rött kött och mjölkprodukter ur kosten och äta mycket grönsaker. Jag är alltså inne på femte dagen idag och jag tycker det går väldigt bra. Det trixiga är att komma på vad jag ska äta. Jag är nämligen inte alltför bevandrad i grönsakernas värld!

Förutom ändrad kost är det regelbunden träning och motion. Bilderna ovan är från en timmes promenad igår kväll. Jag tycker det är så mysigt att promenera innan åskan eller regnet för då är luften så skön att andas. Idag slog jag på stort och körde BodyJam-passet på gymmet plus 10 minuters backlöpning på löpbandet som avslutning. Jag verkligen hoppas att jag har träningsvärk imorgon för det var ett tag sen jag tog ut mig helt på gymmet.

Nu väntar en kort promenad till mataffären för att bunkra upp med sojayoghurt och mandlar till frukost. Sen blir det att slappa till nån film misstänker jag eftersom det vankas jobbnatt i helgen!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar