2011/09/26

Hemlängtan


Jag har haft hemlängtan ett par tre veckor så i onsdags satte jag mig på bussen till Mora där syrran plockade upp mig. Det har varit ett gäng sköna dagar men inte så mycket vila. Det råkade bli en tur till Karlstad för inflyttningsfika, IKEA-besök och en tripp till Sunne med faster och kusin. Hann även träffa mamma och farmor och se på film vid öppna spisen hos pappa.

Strålande väder har det också varit och jag passade på att fota lite på gården hemma.

Förresten är Detox-kuren över och trots lite fuskande känner jag mig annorlunda i kroppen. På något vis mer anti socker och skräpmat. Tro mig, jag har provat både Sibylla-mat, kebabrulle och chips och godis i alla former och jag får bara ont i magen. Så nu blir det till att försöka fortsätta med mycket grönsaker samtidigt som jag kan unna mig nåt gott ibland!

Dessutom är det bara en månad kvar tills jag åker hem och hälsar på igen för då vankas det födelsedagskalas!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar