2012/04/27

Nu är det dags igen!


På måndag drar jag igång en ny detox! Den här gången får jag sällskap och det kommer bli kul! Sötsuget ska bort men främst är det mitt chipsberoende som ska få sig en omgång. Som vanligt när det är dags att ta tag i kost och hälsa ska jag svulla och frossa allt jag bara kan nu i helgen! Måste ju äta upp alla onyttigheter som finns här hemma :) Vissa tycker att det är knäppt att göra så och att det motverkar syftet med detoxen men det funkar för mig. Jag blir nämligen alldeles äcklad av onyttigheter när jag kört en svullarspurt först. Det underlättar att hålla fokus då jag kan tänka tillbaka på alla snuskiga e-nummer och andra tillsatser som gör mig trött, glåmig och halvsjuk.

Nu ska jag dra på jobbet och förhoppningsvis hinner jag läsa lite i boken och färska upp minnet frpn i höstas!

Ciao! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar