2013/02/04

Vinterhelg!


Har haft långhelg och spenderat mycket av tiden utomhus. En riktig långtur blev det på lördagen med promenad, sol och korvgrillning. Östersund är onekligen otroligt vackert på vintern. Jag önskar jag kunde pallra mig ut längre och oftare. Särskilt längtar jag tills jag kommer ut i skidspåret, hoppas det blir snart!

Isen var full med folk och änder som njöt av det fina vädret. Idag har jag dessvärre spenderat för mycket tid framför datorn och läst rättsfall om vårdnadstvister inför morgondagens seminarium. Det är verkligen intressant med juridik och särskilt när det gäller barn och familj. Den här kursen är så skön eftersom den är konkret och inte så "tillåtande" för oliktänkade. Lagen är lag, liksom!

Nåja, nu ska jag mysa till det med en bok och en stor kopp te efter dagens träningspass!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar