2010/01/03

Ingen tid för pyssel

Håller på och packar för fullt nu!
Dels ska jag ut på en weekend med två goda vänner och så stundar ju min Norrlands-flytt..
Det är så svårt att veta vad man ska ta med sig, vid flytten menar jag, jag behöver ju inte ta med några möbler för det finns det redan. Det är det där med hur mycket småsaker jag ska ta med..

Hmm.. får fundera lite mer på det, jag tror jag är nästan klar nu, bara kläder, skor, smink och badrumsgrejer kvar.

Angående weekendresan så kommer den gå till en av, enligt bekanta, Europas mest romantiska städer: Prag! Jag ser verkligen fram emot härliga sightseeingturer på dagarna och fullt-ös-klubbande på kvällarna. Och självklart en massa mys med mina reskamrater!

Nu ska jag pricka av packlistorna!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar