2010/01/12

Pretty Prague!


Ingången till Karlsbron, fint men synd att den för tillf'ället är en byggarbetsplats.

Är hemma igen efter helgens Prag-weekend. Jag har haft väldigt roligt, träffat mångå trevliga människor, ätit och druckit gott samt dansat loss rejält på nattklubbarna.

Tyvärr kom det en väldans massa snö andra dagen så det kändes inte så lockande att gå på så många sightseeingturer, trots vädret hann vi kolla in Karlsbron och ett par kyrkor. Jag kan varmt rekommendera Prag, fast nästa gång jag åker dit väljer jag nog att resa på sommaren!

Nu är det dags att ta tag i min flytt på riktigt, har bara väldigt lite kvar att packa nu + ett stort problem som jag inte riktigt vet hur jag ska lösa: Jag får nog tidigast flytta in den 29 januari, skolan börjar den 19 jan. Alltså tio dagar bostadslös!

Nån som har någon idé om hur jag ska lösa situationen eller kanske en hjälpande hand eller en soffa eller ett gästrum?


Det är Östersund som gäller och gärna nära Mittuniversitetet!

Ciao och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar