2010/01/22

Full rulle!!!

Hej allesammans!
Blir inte mycket bloggande just nu, har fullt sjå med att gå i skolan och hänga med mina nya klasskompisar. Plus att det är nollevecka och massor med aktiviteter på schemat.

Har inte heller haft tid att pyssla någonting, det närmaste jag kommit är att jag hittat en underbar garnbutik inne i centrum, där jag även har studentrabatt! :)

Jag längtar till nästa helg då familjen kommer hit till Jämtland med alla mina kartonger, symaskinen och allt garn+tyg! Bor på vandrarhem just nu och har alla mina saker i tvättstugan.. Inte så skoj kanske men jag trivs även om jag vill att tiden ska gå så att jag får flytta till mitt alldeles egna boende!

Nu ska jag plugga lite grunder innan det är dags för party med klassen!

På återskrivande,
Ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar