2010/01/05

Prag om en dag!

Har precis packat klart min Prag-väska, eller ja, necessären ska i också men det tar jag imorgon innan jag sätter mig på tåget.

Förutom resepackningen har jag packat lite fler kartonger, hämtat ut fler tågbiljetter, ätit en hel del choklad, skrivit femtioelva olika listor och det viktigaste av allt - sneglat lite mer mot pysselhörnan än jag gjort på länge.

Jag lyfte nämligen på mina nya ouppackade regnkläder och upptäckte till min förvåning en hel korg med påbörjade stickningar i olika skeden. Så ikväll ska jag lägga lite energi på en svart polosjal som jag länge undrat vart tagit vägen. Kanske hinner jag långt, kanske inte men huvudsaken är att jag hittat den och det vill jag lova satte ett leende på mina läppar!

Nu ropas det från köket så jag ska springa iväg till maten. Det blir stekt älgkött, pommes och kantarellsås, Yummie!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar