2010/03/03

Frusen!



Har precis kommit hem efter en promenad till Röda Korset med Maja. Jag är ett stort fan av secondhand och är det lagom ordning i affären så kan jag vandra omkring länge och bara titta på alla vackra, roliga och konstiga saker. Tyvärr vägde inte Östersunds Röda Korset upp till mina förväntningar och jag fick bara med mig en bok därifrån.

Det blev en lång promenad dessutom eftersom Kupan (Röda Korsets secondhandbutik) ligger ca 3,3 km från mitt hem. Plus att det blåser väldigt kallt idag så det kändes säkert längre än vad det egentligen var.. Därför har jag nu satt på mig både raggsockor och fleecetröja och burrat in mig i en filt för att återfå värmen :)

Raggsockorna på bilden bara älskar jag! Farmor har gjort de och alla flickbarnbarn fick varsitt par i julklapp i år! Uppskattad present kan jag lova!

Nu blir det plugg innan en föreläsning om civilkurage på skolan. Det är Brian Palmer, lärare på bl a Harvard som föreläser och jag ser verkligen framemot det! Hoppas det blir superbra!!!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar