2010/03/22

Snart klar!

Nu har jag suttit med hemtentan konstant i en hel vecka, nåja nästan för lite fritid måste man ju få ha, och jag är snart klar. Jag har bara reflektionen kvar och sen måste jag finslipa på några delar. När jag är klar med det är jag helt klar, finito! Hoppas bara att jag kommer få godkänt, jag tycker ju själv att det jag skrivit är ganska bra om man får skryta lite, men det är ju inte säkert att min handledare och lärare tycker det :P

Bara jag inte fått allt om bakfoten och gjort allt helt fel, det skulle ju vara katastrof!
Det alltså för att jag känner att korten på hand är ganska säkra som jag tar mig tid att lägga in en liten vink om att jag fortfarande lever. Om än litegrann iallafall, jag är otroligt trött.. Vi har suttit i skolan och pluggat från ganska tidig morgon till 19.00 nästan varje kväll plus att jag skrivit en hel del hemma..

På onsdag eftermiddag hoppas jag att jag kan pusta ut litegrann..
Nu ska jag försöka få några timmars sömn innan det är dags för slutklämmen!

Godnatt och ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar