2010/03/08

Partybild!



Var bara tvungen att sno denna bild från min kompis Maja för jag tycker den är så otroligt härlig! Den är från Olearys här i Östersund nu i fredags!

Trots en otroligt trevlig kväll (2 egentligen då vi var där både fredag och lördag) så är jag lite besviken på folks uppförande. Det verkar som om allt vett och etikett och all respekt för andra människor försvinner hos väldigt många efter att de fått i sig några glas. Det ska knuffas och pressas fram-och-tillbaka och alla måste självklart fram först.

Jag kände mig, lite grotesk liknelse kanske, som en gris på väg till slakthuset. Stressen fanns i luften och folket var nästintill aggressiva om de inte blev framsläppta. Det är synd för jag trodde man gick ut på krogen/klubben för att ha det trevligt och umgås med andra, inte jaga upp sig och stressa precis som många säkert gör på vardagarna.

Nåja, det blev ett ganska långt inlägg, nu ska jag krypa till kojs för imorgon är det dags för skola igen!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar