2011/10/17

Bild från Oscars i torsdags när jag var där med Maja. Fick sms av grannen som sett bilden på Studentpuben Östersunds facebooksida.. Jaja så kan det gå när inte haspen är på..

Sitter och läser om tvångsvård och missbruksärenden men har lite svårt att hålla mig borta från den där ansiktsboken. Men snart är det bara tre böcker kvar att läsa innan tentan.. Det går sakta men säkert må jag säga. Men med massa koppar te, mörk choklad och tända ljus klämmer jag nog dem ganska snart också!

Nu blir det sängen för schemat är tydligen uppdaterat så vi har lektion imorrn. Jag som hoppades på självstudier så man fick läsa. Efter plugget väntar långpass på gymmet eftersom det inte blir träning på onsdag och kanske inte torsdag för jag ska på studieresa. Kommer bli awesome!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar