2011/10/03

Oktober love

Nu är det äntligen oktober! Det är den absolut bästa månaden tycker jag, inte bara för att jag fyller år då utan för att naturen blir alldeles gul-röd och luften blir frisk och klar. Dessutom kan pyromanen i oss alla komma fram och värmeljusen plockas fram från sommarvilan. En stor kopp te, fluffiga halsdukar, varma raggsockor och mysiga höstpromenader!
Vad kan man inte gilla med hösten och oktober egentligen?!

Helgen har varit ganska fullspäckad. Tenta och jobb i fredags och sedan Åre marknad med fårrace och hardcore dans på lördagen. Söndagen är väl den dag som varit lugnast och spenderats på café med mängder av te och chokladbakelser!

Härlig helg helt enkelt! Ännu härligare känns det idag eftersom jag tror att febern övergett mig och jag har äntligen fått ändan ur vagnen och fixat kompletteringen till kursen jag släpat med!

Yeah! Nu blir det slappt värre resten av kvällen med tända ljus och nåt smaskigt att äta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar