2010/02/07

Återupptagit pysslandet!

Idag har jag efter en lång sovmorgon och mys med en vän äntligen börjat pyssla igen!
Tänkte mjukstarta lite och har så påbörjat en liten prinsesstårta, den obligatoriska födelsedagspresenten. Jag har nämligen ett gäng närstående som fyller år inom kort och vill vara ute i god tid..

Har dock en hel del skolarbete just nu, ska ha redovisning på tisdag om antiförtryckande teorier, empowerment och social mobilisering och vet inte om jag känner mig tillräckligt säker för att kunna lägga böckerna på hyllan för virkningens skull. Jag får passa på att ta kortstunder varje dag ägnade åt pysslandet och fokusera mer på skolarbetet.. Självdisciplin kallas det haha

Nu ska jag slå två flugor i en smäll, kolla klart på Wallander samt läsa ikapp alla bloggar jag har på favvolistan :)

Ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar