2010/02/03

Kontoret inrett



När man bor i studentkorridor/studentrum har man oftast inte så mycket plats för förvaring och det kan ju vara lite trixigt att få ordning på alla saker. I förra inlägget skrev jag att jag skulle köpa lite fler snygga kartonger på Clas Ohlsson och det har jag gjort nu!

Det här är iaf mitt nya kontor med plats för alla skolgrejer samt alla pysselgrejer. Har även lite köksprylar där som jag inte vill dela med mina rumskompisar...
Jag börjar så smått komma i ordning och få koll på alla saker nu, har dock gjort en liten shoppinglista till min och tjejerna i klassens kommande IKEA-resa till Sundsvall! Det kommer bli superkul och efter det kommer jag förhoppningsvis börja pyssla igen mellan pluggtimmarna. Börjar få lite abstinens nu faktiskt och ideérna bara väller fram ur fantasin. Ett stort plus med Östersund är ju att det finns en stor Panduro Hobby-affär här! Om man inte hittar inspiration där är det nog inte meningen att man ska pyssla just då...

Nu ska jag iaf ta itu med alla tomma banankartonger och göra mig av med dem på något sätt..

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar