2010/09/06

Loppisrunda

Drog en loppisrunda med en god vän idag. Det är så roligt att gå och titta på alla fina, underliga föremål som finns och kanske inse att en del grejer helt enkelt måste följa med hem. Dessutom tycker jag att loppisarna här i Östersund ofta innehåller guldkorn! Vi fick ihop en hel del grejer utom det som egentligen var orsaken till shoppingturen: en hylla till min vän. Hem med mig följde en brun glasvas till min samling och ett litet Jobs-tryck med en ros. Trycket bara skrek efter mig att det ska hänga i köksdelen och vad kan man göra om inte plocka fram slantarna när man får en sådan uppmaning?

Det var tydligen ett både tids- och ekonomikrävande tryck då ramen som följde med är träfärgad = urful! Det var alltså bara att springa in på Panduro och köpa färg och pensel.. Lägger upp en bild sen när det är klart.

Nu blir det iaf matlagning och plugg!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar