2010/09/13

Teknikens under...

Jag är inte glad idag! Min irritation hänger på Internet och datorer just nu. Dagen till ära är det webtenta som gäller vilket innebär att man ska svara på frågor på studentportalen. Inte nog med att frågorna var mycket svårare än vi trott så ska hela datasystemet lagga totalt. Knappt ingen hinner svara på alla frågor innan tiden är slut för att datorerna är så sega på att ladda upp nästa fråga. Hallå! Vad sägs om att programmera om tentaprogrammet så klockan stannar till när den nya frågan laddas?! 40 frågor på 17 minuter går inte ihop med att det ska laddas och datortänkas i minst 7 sekunder mellan varje fråga.

Jaja, vi har tre försök på oss med tre timmars mellanrum och jag har redan klarat tentan två gånger nu. Dock vill jag ju gärna förbättra mitt resultat. Får se om teknikgudarna förbarmar sig över mig när jag ska göra tredje tentan om ett par timmar.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar