2010/12/14

Fina Östersund! ♥


Rimfrost i träden på väg till skolan!

Mittuniversitetet där jag håller till om dagarna!

Fin ljusdesign på skolan, mysigt mysigt!
Idag har varit en hektisk dag, eller ja, efter klockan tolv iallafall då jag pallrade mig ur sängen. Jag förstår inte hur jag kan vara så fruktansvärt trött, eller jag vaknar tidigt men ligger kvar vaken tills jag inte orkar längre...
Föreläsning mellan 13.00-17.00 sen fort hem och byta om för BodyJam-pass på gymmet 17.30. Idag dansade jag så svetten sprutade och jag lyckades nästan fixa hel koreografin utan att klanta mig! Höger och vänster börjar alltså sätta sig!
Nu ska jag sätta mig med lite artiklar och varva läsningen med Äntligen hemma, eller ja jag hoppas det blir Äntligen hemma så det inte är inställt på grund av handboll..
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar