2010/12/07

Pluggmys

Tentan i psykologiska perspektiv närmar sig med stormsteg och min studiemotivation är återigen på noll. Eller börjar jag skönja en liten vilja att plocka upp boken igen och fortsätta läsa om traumatologi?

För att trösta mig själv ska jag först njuta av en orka-laga-mat-middag bestående av färdiga vårrullar att bara värma i ugnen. Sedan ska mina nybakta lussemuffins plockas fram ur skafferiet. Jag bakade de igår som en anledning att inte plugga och de blev ovanligt saftiga och goda. Gjorde även en sats med pepparkaksmuffins men de har jag inte vågat smaka än, vet dock inte varför?!

Dagens bästa (eller månades?) är enligt min mening SVTs julkalender! För första året på länge anser jag det vara en kalender av relativt hög kvalitet och med hög mysfaktor!
Vem har inte drömt om att ta över ett gammalt hotell och undersöka varje liten vrå?!

Nu tillbaks till skolböckerna!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar