2010/12/15

Hungrig som en varg!

Gårdagens träningspass har verkligen gjort mig vrålhungrig - jag kompletterade till och med matlådan idag med att köpa en dubbelmacka i Fikaön. Och massor av mellanmål och pepparkakor har slunkit ner. Magen kurrar ändå!

Så nu sitter jag och väntar på att falukorven ska ugnsteka klart så jag kan vispa till moset och njuta och förhoppningsvis bli mätt en liten stund. Men klockan är bara sex vilket innebär minst tre timmar till läggdags och att jag hinner äta ännu en gång - det kommer magen tala om för mig minsann!

Och jag tycker det är fruktansvärt underbart - jag har inte varit hungrig på hur länge som helst på grund av magsjuka så nu ska det ätas. Och nu orkar jag träna igen!

Äta, träna, sova - och plugga förstås =)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar