2012/01/17

16 & 17


Igår började den nya kursen, kursen som ska leda klassen in i c-uppsatsen. Jag känner mig faktiskt motiverad eftersom jag tror att lärarna är väldigt peppade på att hjälpa oss ro det här iland. Några som inte verkar särskilt peppade är mina tulpaner som sorgligt nog snart gett upp helt. Nu är de avklippta och utspridda lite varstans här hemma för att sprida en sista uns lycka omkring sig innan det blir komposten!


Idag, tisdag 17 januari, kom min nya kärlek med posten! När jag var i Stockholm innan jul såg jag flera personer med den här underbara huvudbonaden knata omkring i regnet och nu har jag äntligen fått tag på en egen! Happy People heter företaget, sök på google så hittar ni säkert. Jag kommer i alla fall inte frysa om öronen längre eftersom den är både varm och snygg! Det bästa är ankaret som är alldeles guldigt! Vardagslyx må jag säga!!!

För övrigt har jag varit på gymmet idag och provat nya passet Sh'bam. Det är istället för mitt älskade BodyJam och jag måste erkänna att mina förhoppningar grusades en aning. Men jag ska ge det en, två eller kanske fem chanser till annars får jag hitta nåt annat pass som peppar mig. Nåja, nu ska jag tacka för mig och låta mina stackars muskler få den skönhetssömn och återhämtning de behöver för imorrn är det BodyBalance för hela slanten!

Ciao! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar