2012/01/08

Ett foto om dagen

Jag bestämde mig redan förra året att jag, som många andra bloggare, ska ta minst ett foto om dagen under ett helt år. Så med start 1 januari 2012 började jag fylla mobilen med bilder på sånt som händer, fina grejer eller fina människor. Eller ja, det som faller mig in just varje dag! Här nedan kommer en liten resumé fram tills idag:

1 januari var det biodags med The girl with the dragon tattoo, helt okej film även om den svenska är bättre,

dagen därpå var det tentaplugg för fulla muggar och snön hade äntligen trillat ner ordentligt,

tisdagen bjöd på kokta rödbetor med fetaost, enkelt och gott!

Simmade en kilometer på onsdagen efter ett yogapass, vilket jag förövrigt gjort nästan alla dagar den här veckan.

Sista kvällen i Malung, tillika torsdagen, kunde jag äntligen kasta mig ut i skidspåret! Som jag längtat!

Glittriga naglar passar ypperligt en fredag som spenderas i bilen på väg tillbaka till Östersund,

Igår kunde jag kika på de här istapparna som flyttat in under taket utanför fönstret under julen.

Idag tog jag sovmorgon för att sedan masa mig ut på en timmes powerwalk i Alaska, öööh, jag menade Östersund!

Det här är alltså första veckan av 2012, 51 to go! Jag känner att det här året kommer bjuda på en hel del förhoppningsvis mest roliga saker och jag ska fokusera på sånt som jag mår bra av!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar